Underbar dag <3

Så härligt väder det var idag!!! Vaknade efter en katastrof kväll igår och vaknade idag glad för skulle träffa en underbar kille idag :).

Vi möttes halvvägs och kon till Halmstad :). Underbart var det!! Kunde inte bli bättre! Först gick vi runt i affärer, sen gick vi och fikade :). Efter det så spelade vi biljard och sen satt i bilen och hade havet som utsikt och solen stekte i ansiktet :).

Sen åkte man hem igen 18.00 och skulle promenera till mormor men kikade förbi bästa pizzeria och hälsade på Vejdin och Toni som jobbar där :). Sen traskade jag vidare i det fina vädret till mormor och åt våfflor för det var ju våffeldagen idag :). Efter det följde jag med mamma hem och tjötade lite och hade det mysigt :).

Sen lovade jag Vejdin att komma tillbaka.. Så gick dit halv 10 och tjatade om allt möjligt och väntade på att som skulle sluta så åkte jag och Vejdin till Nyfiket för att ta en kaffe och så kom det massa andra folk och så blev vi ett gäng :).

Så nu är man hemma redo för lägg dax och längtar efter morgon dagen :)

God natt alla läsare och sov så gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0