Stressig morgon

Skulle gått upp kl 8.00 idag så blev det halv 9 och skulle på första jobbintervju kl 9.00. Gick upp fort och letade efter gatan. Kom precis i tid. Det blev grupp intervju men det gick bra ändå :). Jag är nöjd hihi :).

Sen går jag runt i affärer och köpte ett par nya skor :). Jätte fina.. Glömde nästan av hur Mkr. Kl var och hinner med bussen precis till andra intervjuer och cyklade sista biten :). Det var en vanlig intervju och gick hur bra som helst :).

Sen åkte jag in till stan träffade min syster för att handla :). Vi köpte kyckling 1kg för 15 kr på netto Max 2 per hushåll så ja köpte två och syrran två :).

Nu är vi hos mamma och bollar benen haha :) nu väntar vi på mamma för att sen gå på födelsedags kalas :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0