Konstig hemmakväll med min tjej :)

Underbar dag när jag vaknade idag :). Solade hos min kompis uteteras :).
Efter en timme fick vi mkt färg :). Sen åkte hin till jobbet så gjorde jag mat :) mums stek med potatis gratäng :). Sen gjorse kag mina naglar med gel :).

Haha sen kom min tjejkompis tillbaka kl 21.00.. Hon hade jobbat och eftersom att vi ska ut imorgon så sa vi att vi har en myskväll idag.. Haha det blev väl mysigt men väldigt fnittrigt :).
Har haft på P3 hela dagen idag så efter 19.00 så blev det helt cp musik. Var helt Abbsad och visste inte vart jag skulle ta vägen för musiken gjorde mig galen. Vi blev helt galna och började skratta åt allt. Det var som om vi var höga eller något.. Haha fan det var värsta pundar/fuckad musik så vi blev helt cp och busiga haha..

Vilken härlig kväll. Så nu gick hon hem och jag ska gå och lägg mig nu :). God natt alla läsare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0