Alla hjärtans dag <3


                                

när jag vaknade gick jag up drack kaffe och fixade mig i ordning.
Vid 2 tiden jag jag och syrran till mormor och morfar för att äta lunch :)..
Det var jätte gott :)
Dom hade gjort kycklingfilé men sås i ugnen och gjorde Serbiska biffar och kokta potatisar :)

Sennare på dagen mesade alla mig: glad alla hjärtans dag <3
Vid 20.00 träffade jag Mikaela och Andreas :).

Vi åkte först till Henns syster för att hämta hennes tvätt och gick in för att hälsa på lite och fick täffa deras söta hund som fyller ett år i morgon GRATTIS I FÖRSKOT NAOPLION :).

Sen åkte vi hem till dom och började laga mat och kollade lite på tv :)...
Mikaela ville göra maten själv,
men jag började diska men fick inte sen hehe :P

Efter att maten var klar hade Mikaela dukat det jätte fint och vi satte oss på bordet.
Innan vi äns började äta skulle jag flytta något så spillde jag mitt glas med mineralvatten haha :P..
Blev lite blött och torkade upp de vi kunde :P..

Det blev jätte god wook med bacon och massa andra goda saker med fulkorns pasta typ men mindre och typ ingen smak in :P

Men det var hur gott som helst att blanda, hon hade gjorde en jätte god sås till :)


Efter maten satte vi oss i vardagsrummet och kallade på tv.
Var hur mysigt som helst.

Sen blev kl mycket och dom skulle sova för att dom började jätte tidigt. Så jag ringde Vasa (mammas man) så kom han och hämtade mig,
Fixade allt tills morgon dagen och gick och la mig :)



Pussillipuss






Kommentarer
Postat av: Madde

Ja men eller hur?! :) Hur mår du denna måndag?

2010-02-15 @ 12:26:23
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Va rolig blogg du har för jag står ju med i den ;) hihi Men vi syns i väll nör vi ska fixa mitt hår. Puss på dig Bästis!!

2010-02-16 @ 10:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0