Underbar dag...



Hellu alla bloggläsara vilket underbart vänder vi har idag :)..
Jag sket att gå till skolan idag.. Fick ett ryck när jag vaknade imosre och har städat köket, tänkte att jag skulle städa lite rummet och runt om i lägenheten och lyssnar på hur go musik som helst :)..

Hih Gaby kommer till mig idag :D.. Så det var en av anledningarna som jag städar lägenheten :).. Fast man har ju alltid lite tid, han bor i Trollhättan så man har ju tid när man väcker honom att fixa lite :P..
Han har aldrig varit iVarberg så ska visa runt honom lite i lilla Vbg..

Hoppas ni får en trevlig fortsatt dag, för det vet jag att jag kommer hehe :P..


Hörs säkert senare...
Men här får ni en låt att lyssna på :), lovar att ni kommer att gilla den.

Jag diggar den som fan <3
 





Pussillipuss på er gullngar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0