hellu Hellu

hej hej :)

Hur är det ?

Japp då gjorde man teorin för två veckorsen, men fick 41 :(, och godkänd var 52. Och idag gjorde man uppskrivningen men fick inte heller godkänd för att jag körde lite för fort och var inte så redo för att svänga och sen svänga direkt efter för att jag blir för stressad. Men hon sa att hon såg att jag kunde köra och att jag såg människorna och körde annars bra. Kunde plandera min körning bra.

Men jag har inte kört på länge så det är klart man var nervös och fick panik och gör fel. Och för teorin pluggade jag bara i jämna mellan rum i en vecka och har dyslexi så jag skulle ha behövt att plugga lite mer än vad alla andra när dom pluggar.

Men inte ska man ge upp inte!
– > Det kommer en ny da med nya prov och det är bara att göra om igen tills man klarar det :).


Ha det så bra :D... Hörs :P

Pussillipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0